Μήνας: Μάρτιος 2023

Ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού

Ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης:  ” Ευαισθητοποίηση της μαθητικής κοινότητας  για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού”, πραγματοποιήθηκαν  στο σχολείο μας δίωρες συναντήσεις των μαθητών της Β΄ Γυμνασίου με κοινωνιολόγους από το κέντρο πρόληψης εξαρτησιογόνων ουσιών και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας, σύμφωνα με το πρόγραμμα  “Πρόταση Ζωής”  που γίνεται σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ. 

Στόχοι της δράσης:

  • Η ενημέρωση των μαθητών για το τι είναι ο σχολικός  εκφοβισμός  και για τις επιπτώσεις του στη σχολική ζωή.
  • Να κατανοήσουν οι μαθητές τα συναισθήματα και τους φόβους των θυμάτων αλλά και των θυτών της σχολικής βίας.
  • Να ενθαρρυνθούν οι μαθητές του σχολείου στο σύνολό τους να καταθέσουν τις εμπειρίες και τις απόψεις τους .

Πανελλήνια συγκίνηση για την τραγωδία στα Τέμπη

Πανελλήνια συγκίνηση για την τραγωδία στα Τέμπη

Οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Λιβαδειάς συγκλονισμένοι μετά το  πολύνεκρο  δυστύχημα  στα Τέμπη στέλνουν το δικό τους μήνυμα.              “Σε όλες τις ψυχές που χάθηκαν, δε σας ξεχνάμε. ”  Τέμπη 28/2/23  

Οι εκπαιδευτικοί  αφιερώνουν στη μνήμη τους τους παρακάτω στίχους.
 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς και η Ομάδα εκπ/κών του θεματικού άξονα: «Σχέσεις σχολείου- οικογένειας»

διοργανώνει και σας προσκαλεί

την Πέμπτη, 30 Μαρτίου, 5μμ 8μμ.,

σε διαδικτυακή ομιλία συζήτηση με θέμα:

«Διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ των παιδιών: δεξιότητες επικοινωνίας για εκπαιδευτικούς και γονείς»

  • Ποιες ανάγκες υπάρχουν πίσω από το θυμό των παιδιών;

  • Πώς εκφράζω το θυμό μου χωρίς να γίνομαι επιθετικός ως ενήλικας;

  • Με ποιο τρόπο συνδέονται ο σεβασμός και ο φόβος;

  • Πώς μπορώ να ενθαρρύνω τα παιδιά ώστε να εκφράζουν τις ανάγκες τους με αυτοσεβασμό και αλληλοσεβασμό;

  • Πώς μπορώ να ενισχύσω την ενσυναίσθηση των παιδιών σε μία σύγκρουση;

  • Ποιες είναι οι δεξιότητες του διαμεσολαβητή ειρηνοποιού στις συγκρούσεις μεταξύ των παιδιών;

  • Σε τι συνίσταται ο “ολιστικός” τρόπος σκέψης (“out of the box thinking”) στην επίλυση προβλημάτων;

Ομιλήτρια: Καραβόλτσου Αθηνά

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Ψυχοθεραπεύτρια (επί πτυχίω), Θεατρολόγος, Μαθηματικός (Msc, Mst) https://athinakaravoltsou.com

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω Webex, στο σύνδεσμο:

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/kdrakoulak

    • Ο τρόπος σύνδεσης σας θα είναι ακριβώς ο ίδιος με τον οποίο τα παιδιά σας συνδέονται στο webex στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς τους κωδικούς.

    • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στην εφαρμογή 10 λεπτά νωρίτερα από την ώρα έναρξης

Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.